مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 15:052022-01-05حوادث

کلاهبردار اینترنتی در مازندران دستگیر شد 


رییس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری دختر 23 ساله ای که با خواستگاری اینترنتی از پسران و اغفال آنها3 دست به کلاهبرداری زده بود، خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری دختر 23 ساله ای که با خواستگاری اینترنتی از پسران و اغفال آنها3 دست به کلاهبرداری زده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سامع خورشاد در تشریح این خبر اعلام کرد: چند تن از شهروندان ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شدند در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی آشنا شدند که آن دختر ضمن ابراز علاقه به بهانه ازدواج مبالغی از قربانیان قرض گرفته، اما پس از آن ارتباط خودش را قطع کرده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی همه جوانب پرونده و بهره گیری از روش های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با هماهنگی قضایی نامبرده را دستگیر کنند.

رییس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: متهمه که دختری 23 ساله بود پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع آوری شده لب به سخن گشود و به کلاهبرداری ازحساب 6 نفر به مبلغ 5 میلیارد ریال اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار اینترنتی در مازندران دستگیر شد 

کلاهبردار اینترنتی در مازندران دستگیر شد